معماری دانشگاه قم

دانشجویان معماری دانشگاه قم

معماری دانشگاه قم

دانشجویان معماری دانشگاه قم

معماری دانشگاه قم
آخرین نظرات
  • ۲۴ فروردين ۹۸، ۰۰:۴۳ - سعید
    ممنون
  • ۳۰ بهمن ۹۵، ۰۶:۱۶ - ااا
    ممنون
۳۱مرداد

سلام!

گفتم شاید کسی مثل من به دنبال این پلان و مقطع باشه و تو اینترنت پیدا نکرده باشه...!


پلان همکف:

پلان همکف ساختمان مرکزی میراث فرهنگی


پلان طبقه اول:

پلان طبقه اول ساختمان مرکزی میراث فرهنگی


مقطع طولی از راسته بازار و تیمچه:

مقطع ساختمان مرکزی میراث فرهنگی

نظرات  (۱۷)

سپاس از لطفتون

پاسخ:
ممنون! 
مرسی واقعا نمیدونم چجوری ازتون تشکر کنم کل اینتر نت رو زیر و رو کردم
پاسخ:
خواهش می کنم، موفق باشید!
خیلی خیلی ممنون :)
پاسخ:
خواهش می کنم! :) ممنون از ابراز لطفتون! 
من این عکس رو با کیفیت میخوام ندارین؟

پاسخ:
از این با کیفیت تر؟! نه متاسفانه! موفق باشید!
خیلی ممنون :)
پاسخ:
خواهش می کنم! :)
سلام  ببخشید مدارک بیشتری از این پروژه دیگه وجود نداره؟خواهشا اگه دارید کاملشو برا ایمیل کنید چون واقعا نیاز دارم  
کسی اطلاع داره ک کلا اگه حضوری بریم  سازمان بهمون اجازه میدن از مدارک ساختمون فوتو بگیریم؟
خیلی ممنون
دستتون درد نکنه.خیلی خیلی ازتون ممنونم برای در اختیار دادن این پلان.چند وقت بود دنبالش میگشتم اما هیچ جا هیچ چیزی ازش نبود
پاسخ:
خواهش می کنم! موفق باشین!
ممنون، خیلی مفید بود
پاسخ:
خواهش می کنم، موفق باشید!

salam mibakhshid file cadisho az lpka mitoonam begiram

سلام فوق‌العاده بود هرجا گشتم چیزی پیدا نکردم ممنون ک این پلانارو گذاشتید
 ای کاش نمای این پلان هم بود چون متاسفانه خیلی نیازش دارم
مرسی و ممنون . استفاده کردیم . عالی بود
سپاس فراوان. خیلی خوب بود
خدا خیرتون بده
سلااام
خدا خیرتون بده
دستتون درد نکنه
یه دنیا ممنون بابت پلانها
سلام باعرض پوزش راهنمای پلان خوانا نیست اگه امکانش هست پلان رو با کیفیت بیشتری برام بفرستین ممنون میشم
سلام  خیلی عالی ممنونم  از کار خوبتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی